25 March, 2013

1244

Pagi tadi , topik kat radio Suria FM





'Angan-angan'
Gapo dio angae angae anda ...




Maso tu , terlitah di hati pB


angae angae pB


kalau buleh lar



Nok mati pagi jumaat , di Masjidil Haram .





13 comments:

KhaiRin : anies said...

amiiiiinnnnnnnnn

p/s akak pekabo?

Juhariah Johari said...

Salam,

Amin, org lain pun nak mcm tu jugak.Syahdunya.

Daddy Ziyyad said...

saya pun ada angan2 nak meninggal di dalam masjidil haram

MystoryPic said...

aaaminn...

kakLuna said...

saya dengar jugak topik tu. hehe. kalau angan2 mati hari Jumaat tu rasanya bila kita dah dewasa ni je kot baru fikir.masa kekecik dulu angan2 nak jadi Perdana Menteri. hahahaha

DrSam said...

Salam pB,

Semoga diperkenankan doa yang baik-baik itu.

allahummakhtim 'alaina bi husnil khatimah...

Arena said...

Wah bagus tu

zana fahmi said...

pB..mana satu blog yg paling aktif? kakpb letak yg ni boleh?
Angan2 kita sama ler...dekat pun org tak ingat, baik mati jauh2...merajuk ni.

insan marhaen said...

Teringat klip video ini. Sungguh touching...

http://www.youtube.com/watch?v=RWxntDmXxxA

Telor Power said...

Sokong. Susah betul nak follow ni

m.u.l.a.n said...

sama lah kita... jugak mati dalam redha ibu bapa & suami...

Irfa said...

moga tercapai cita2

Shidah Rasid said...

amiiiinnnnn semuga dimakbulkan

1291

Bismillah ..... Assalamualaikum ..... Lamo benar tok update bloq ni. Kalau bendo hidup , lamo doh mati..... Bukae tok ingat kor bl...