1244

Pagi tadi , topik kat radio Suria FM





'Angan-angan'
Gapo dio angae angae anda ...




Maso tu , terlitah di hati pB


angae angae pB


kalau buleh lar



Nok mati pagi jumaat , di Masjidil Haram .





Comments

KhaiRin : anies said…
amiiiiinnnnnnnnn

p/s akak pekabo?
Juhariah Johari said…
Salam,

Amin, org lain pun nak mcm tu jugak.Syahdunya.
Daddy Ziyyad said…
saya pun ada angan2 nak meninggal di dalam masjidil haram
MystoryPic said…
aaaminn...
kakLuna said…
saya dengar jugak topik tu. hehe. kalau angan2 mati hari Jumaat tu rasanya bila kita dah dewasa ni je kot baru fikir.masa kekecik dulu angan2 nak jadi Perdana Menteri. hahahaha
DrSam said…
Salam pB,

Semoga diperkenankan doa yang baik-baik itu.

allahummakhtim 'alaina bi husnil khatimah...
Arena said…
Wah bagus tu
zana fahmi said…
pB..mana satu blog yg paling aktif? kakpb letak yg ni boleh?
Angan2 kita sama ler...dekat pun org tak ingat, baik mati jauh2...merajuk ni.
insan marhaen said…
Teringat klip video ini. Sungguh touching...

http://www.youtube.com/watch?v=RWxntDmXxxA
Telor Power said…
Sokong. Susah betul nak follow ni
m.u.l.a.n said…
sama lah kita... jugak mati dalam redha ibu bapa & suami...
Irfa said…
moga tercapai cita2
Shidah Rasid said…
amiiiinnnnn semuga dimakbulkan

Popular Posts