29 August, 2012

1186

Hari ni dah masuk 11 Syawal.
Tahniah kepada yang telah berjaya melaksanakan puasa enam.
pB , tak mula pun lagi ...
Allah Bagi Cuti , so tak leh nak buat apa-apa .....

6 comments:

mama ju said...

salam sejahtera PB

hehe entah sapa nama sebenar pB ni kan.
Duk di mana? mama di sri kembangan, selalu berurusan di Putrajaya, duk di sana ke?

Asmar Arafad said...

Datang sekadar bertandang
http://asmarpunyablog.blogspot.com

m.u.l.a.n said...

belum start pon lagi sbb baru balik rumah..

KakNi said...

dah bagi cuti, yok makannnn....

Unknown said...

Sama la kita, akk ni ada tetamu....ntah bila nak mula puasa..

Anonymous said...

nnt PB rayo 6 kita celebrate ye...dugaan besar betul nak posa 6

cm

Hmmm

Entry lepas perasae nok post kat fesbuk , tok leh sebab fren waktu pejabat kul 830 pagi. kul 900 tok masuk lagi pakat dok lepok kat bo...