1208

Jumaat lepas , kami sekeluarga ke Muar.
Hantar anak anak dara ke sana untuk kelas tambahan.
Jauh nooorrrr hantar anak .

Bukan apa , kelas tambahan kat sana tu lebih murah.
Dan yang paling penting , depan umah adik jer.
So ,tak susah susah cari pengangkutan. Menapak jer.

Tiap kali menggunakan Highway Plus ke Selatan ,
mesti jumpa papan tanda nie.
Dan tiap kali jumpa papan iklan ni , mesti pB tertanya tanya
'apa motif iklan nie... tak faham wehhhhh'


Apa kaitan wanita ni dengan kabel?
Apa hal lah pulak pakai baju singkat nampak pusat .. kaitannya di mana?
Mahalnya tang mana ??





Ingat kan pB jer yang tak dapat nak tangkap makna iklan nie , rupanya ramai lagi.
Cuba gugel ....
Banyak entry pasal iklan nie ....

Comments

Yunus Badawi said…
Mungkin mereka nak kata kabel mereka leibh bagus daripada yg lain. Sebab itu harganya lebih mahal
Irfa said…
eh tak perasan pulak..nanti saya akan tgk ;)
Daddy Ziyyad said…
hahahaha..saya pun tertanya tanya soalan yg sama!
naniasda said…
Di Kelate ni xleh nok tgk iklan lagu ni...seksi meksi tu!
pB said…
tapi kenapa letak gambar pompuan yang nampak pusatnya ???
pB said…
jangae tenung lamo lamo , dosaaaaaaaaa
pB said…
Tak faham sungguh ...
di mana kaitannya ...
pB said…
Kak Yah ,

kalu di KB , tok sempat nok naik sebab MBKB tok lulus ...
Kakzakie said…
naniasda... itulah sebabnya kakak suka Kelantan walau kakak duduk Johor.

Entahlah pB perempuan juga dijadikan alat. Kakak pun hairan juga..
shafarina said…
Hihi saya pun masa first time tgk billboard tu pelik.

Mahal sampai nampak pusat ehh
Aziela said…
Ha...betul..betul. Tertanya2 juga.
azieazah said…
Nak dapatkan pompuan langsing tayang pusat, memang kene bayar kabel yang mahal. Pompuan camni bukan boleh dapat kat pasar malam. hehehe memandai jer saya.
m.u.l.a.n said…
dah perasan lama... takde rasa excited pon dgn iklan ni sbb model & maksud jauh sekali..

Popular Posts